Gorila invizibilă

Acesta este un test de verificare a atenției.

Vă recomand să-l faceți și dvs.!

Deschideți video-ul pe întregul ecran și numărați pasele pe care și le dau jucătorii! Musai să numărați toate pasele, fără a rata vreuna.

Presupun că ați reușit să numărați pasele și ați înțeles deja care sunt riscurile prinderii dvs. totale în jocul pe care vi-l propun ceilalți.

Testul sugerează o incapacitatea naturală a noastră de a sesiza contextul general în momentul în care ne concentrăm pe acțiuni. Un adevăr cunoscut de strategii campaniilor de marketing (inclusiv electoral) și de care profită din plin.

Gorila invizibilă constituie o formă de manipulare a opiniei publice, exemplul cel mai elocvent fiind acela al livrări unor teme de dezbatere publică foarte incitante pentru a face invizibilă o „gorilă”.

Vă invit să continuați testul pentru a vă convinge: priviți cu atenție scena politică în această perioadă și numărați „pasele” pe care și le dau competitorii!

Vă rog să mă anunțați dacă ați reușit să vedeți gorila!

PS. Informații suplimentare puteți găsi aici: http://www.theinvisiblegorilla.com/

O scurtă explicație științifică a fenomenului:

a

Adaugă un comentariu

Articole similare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *

Poți folosi aceste etichete și atribute HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>